Aquesta setmana ha tingut lloc la jornada de balanç de la primera campanya d’impuls del comerç de proximitat en nuclis antics de municipis beneficiaris de la Llei de barris. Un total de vuit ajuntaments catalans amb programes de regeneració integral en marxa han estat els protagonistes d’aquesta iniciativa conjunta. Lleida, Barcelona, Besalú, Cambrils, el Vendrell, Roses, Solsona i Tarragona, municipis amb tipologies molt diverses però amb la característica comuna d’un nucli antic, han dut a terme, des del mes de juny d’enguany i fins a l’octubre, una campanya que, sota el lema “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”, ha revitalitzat el comerç de proximitat com a fòrmula per afavorir la cohesió social.
La campanya ha arribat a més de 40.000 habitants i ha consistit en el sorteig de bosses de la compra amb rodes, amb la col·laboració de les associacions de comerciants de cadascun dels municipis participants.
La campanya comercial que l’Ajuntament de Lleida, a través de l’Empresa Municipal d’Urbanisme i en el marc del Pla de Barris del Centre Històric, que tenia l’objectiu d’estimular el consum en aquest barri de la ciutat, va consistir en el repartiment de prop de 5.000 butlletes entre les persones que havien comprat en algun dels 51 establiments que es van adherir a la campanya, entre les quals hi havia 100 cupons premiats amb bosses-carrets de la compra que van ser lliurats a les persones amb un cupó guanyador.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada